Kuidas toodet tagastada?

* Kui toode mingil põhjusel ei sobi, on see võimalik 14 päeva jooksul kättesaamisest meile tagastada. Selleks tuleb saata e-kiri aadressil info@iluabc.ee või helistada telefonil +372 53 009 818. Kauba tagastamisega seotud kulud tasub klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

* Toode peab tagastades olema orignaalpakendis, rikkumata ja kasutamata.

* Kui tellisite toote Itella Smartpost pakiautomaati, saate selle SMSiga saadud tagastuskoodi alusel meile tagastada.

* Selleks viige toode samasse pakiautomaati ja toimige nii:

a) Valige suhtluskeel, seejärel menüüst „Tagasta pakk”;

b) Sisestaga ekraanile SMS-iga/e-kirjaga saadud tagastuskood;

c) Kleepige väljatrükitud aadresskaart paki pealmisele poolele (aadresskaart asub makseterminali all olevas sahtlis);

d) Pange pakk avanenud kappi, sulgege uks ning kinnitage paki üleandmine, vajutades ekraanil nuppu „Kinnita”;

e) Soovi korral printige välja kviitung.

* Kui tellisite paki Eesti Posti, siis viige pakk mõnda Eesti Posti postkontorisse. Seal toimub paki tagastamine tootel olnud aadresskaardi vöötkoodi alusel. 

* Toodet tagastades palume paki sihtkohaks määrata Saue pakiautomaat (Lavensa OÜ, +372 53 009 818). Kui toode on meieni jõudnud, saadame selle kohta kinnituse ja tagastame toote maksumuse.